årets stressigaste & mysigaste dag?

Godjul alla fina och hoppas att ni får en riktig mysig dag med massa bra presenter!
Gick upp vid åtta för att promenixa med hunden och sen städa huset, men ingen i familjen verkade så nöjd med det så det är väll dags att försöka vinna på en lott så jag kan köpa mig en egen lägenhet och bli nöjd över mig själv, otacksamma jävlar, haha!
ska plocka iordning lite i rummet och sen hoppa in i duschen, sen vid ett blir det julmat och lite myspys tills kalle anka, efter det blir det att åka upp till min älskling och fira jul där, får bara hoppas att han tycker om julklappen bara, annars blir det illa ;)

nej ha en fortsatt bra jul, puss!

detta är min söta julnisse för iår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0