bra trots vissa motgångar!

Min helg har varit bra trots vissa motgångar som inte tänker tas upp här..
Fredagen spenderades med älskling, blev massa mys och så gjorde vi även lite julgodis.
Lördagen hade jag dansuppvisningen. Streetdance gick inte så bra, men raggan gick helt ok!
Får hoppas att det går bättre nästa gång när jag ska gå vidare med raggan, för då har jag bara en dans att fokusera på, så kan jag lägga ner mer tid på den ist. Senare på kvällen blev det att träffa Malin, Sanna och Sandra, blev pulkaåkning och sen fick jag och sanna sprutt och skulle ner till shell och köpa oss en mosbricka och körv, gott!
Sen blev det övernattning hos min babe.
Idag har jag hunnit bakar 90 lussebullar, shoppat, pluggat & myst massvis!
Nu ska jag försöka sova så det blir en glad Nattis imorgon, godnatt!


Två suddiga bilder från dansen osså



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0