Hela 1.64 lång!

Nu är jag hemma efter en stessig eftermiddag i örebro med mamsen, hann med det ena och det andra.
Avslutade med ett Zumba pass, lika kul som alltid!
När vi kom innanför dörren så fick vi se hur ful våran gran var, så då fick vi en lysande ide med att såga av halva julgranen, efter allt slit så konstaterade jag att jag kände mig ganska lång när jag stog bredvid den, så med ett brett leende på läpparna så fick jag fram att vår julgran är HELA 1.64 "lång"!
Nu tänker jag hoppa in i duschen, äta något gott och sen burra ner mig under tecket och invänta morgondagen.


Kommentarer
Postat av: ellinor

tack! nej jag vet :(

2010-12-23 @ 20:19:06
URL: http://ellinorakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0