Jag är ett av orginalen som vägrar att bli en kopia av någon annan

Zumban i örebro var riktigt kul kan jag verkligen tala om för er, och han som hade det var otroligt duktig, man kände sig nästan värdelös när han stog där och skaka rumpan, det är väll ändå vi flickor som ska vara duktiga på det?;)
Har tagit mig en varm dusch och ska nu mysa ner mig under täcket för kvällen..
Imorgon blir det att åka iväg och göra något test för och se om jag har atsma, får hoppas på det bästa!

Och när jag kommer till skolan blir det att redovisa om några livsstilar där jag och några andra har om fjortisar, ska så även spela fjortis? får se hur det ska gå, haha. Riktigt illa är det också att det kommer sitta två klasser och kolla. Redan nervös över rollspelet, haha!
Nej nu tänker jag ta natten med ett stort leende på läpparna!

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0