love is like the air we breathe. It may always be seen, but it is always felt, used and needed

sitter och halvsover i soffan just nu, känner starkt för att sova, men då kommer jag sova hela natten och vakna jätte tidigt och sen inte kunna somna om, det uppkommer alltid något sånt när man ska vara duktig och sova tidigt.
Känns nästa nsom julafton för jag sitter och väntar på att mamsen och papsen ska komma hem med presenter från Danmark, så min blick är desperat mot ytterdörren.
Funderar på att gå ut och promenera med hunden en stund så jag får lite frisk luft för huvudet känns ganska tungt nu. Imorgon blir det julmys hos älsklingens mormor och morfar, pepparkaksbakning och massa myspys!
Nej nu ska jag kila ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0