Man älskar inte en person som är vacker, den är vacker för att man älskar personen.

Min julafton var riktigt mysig och fick massa härliga julklappar!
Vaknade hos min mysiga älskling imorse, sen åkte jag hem och fixa lite i rummet.
På eftermiddagen blev det snowboard med älskling och hans kompis, riktigt kul att jag klarade av hela backen utan att ramla förutom när jag väl skulle stanna och niclas hade glömt säga hur man stannade med en snowboard? lite panik, men med några volter så fick jag stopp på det med magen, ett gott skratt fick dom iallfall, haha!
Sitter med ögonlocken som snart faller ner på tagenterna, orkar snart inte hålla dom öppna längre så det är nog dags för mig att hoppa i säng, imorgon väntas massa shopping i örebro med min söta vän jenny och mamsen, sen ska jag även upp och kolla på älskling när han tävlar om jag hunnit komma hem.. en lång dag väntas!
Nej nu ska jag låta mina stackars ögonlock falla ner så jag slipper de fula påsarna under ögonen imorgon..
GODNATT ALLA FINA


inte så passande bild till texten, men vafan den får duga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0