några ynka ord, gjorde min dag!

Vaknade med Jenny sovandes som en zombie imorse. Vi åkte iväg till skolan och hade lite glöggmingel med hela skolan, eller ja hela skolan? de flesta låg hemma och mådde inte så bra, ganska kul? ja.
Självklart kom mitt trötta humör upp efter lunch, en riktig surpuppa om inte värre.
Men mot engelska lektionen kom det efterlängtade beskedet. Jag har äntligen, efter alla dessa, otroligt tråkiga, lektioner fått ett G! Sedan jag var liten så har jag haft det riktigt jobbigt med min engelska, men på något sett lyckades jag kämpa mig upp och nådde målet, ett ynka litet G, som är som en dröm för mig. Aldrig mer ska jag plugga engelska, aldrig..
Och det känns så skönt, äntligen börjar jag se ljuset!
Nu ska jag med humöret på topp hämta något att knapra på och sen plugga ännu mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0