nervös på hög nivå!

okej, sista träningen idag på dansen inför lördag då det är uppvisning, snacka om nervös tjej!
Så imorgon tänker min tid spenderas mest på att träna på dansen så jag känner mig säker, jag måste alltid känna mig säker om jag ska visa upp något, för jag är så osäker i mig själv. Får hoppas på det bästa, men något som jag aldrig kommer att glömma. Tänker nämligen fortsätta nästan termin, men då blir det bara raggan, för har även lagt till dans i skolan till nästa termin så skulle bli lite jobbigt med tre olika danser att komma ihåg alla steg i, annars blandar jag väll ihop allt. Men Street dance är något som jag kan rekomendera, det var väldigt kul att dansa men är med för att skaka rumpa och sånt, thats med bitch!
jaja sluttjatat på det.. Fick precis reda på en härlig nyhet att jag har sovmorgon till halv elva imorgon, kommer bli ännu mera sova? nej jag tänker faktisk gå upp i tid och plugga lite inför ett prov vi har senare på dagen.
Nu ska jag ta mig en varm dusch och burra ner mig under täcket, läsa igenom inför ekonomiprovet och sen stänga ögonen.
Natti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0