nyttig, vad är det?

hallåhejtjena!
Skoldagen var faktisk helt okej!
Sitter och knaprar på min chokladjultomte och väntar på att klockan ska bli halv sex så jag kan åka iväg till dansen.
Måste verkligen bli nyttig känner jag, men varför tänka på det nu inför jul? det är väll då som man ska äta tills man spricker? Nu menar jag inte att jag ska börja mitt nyttiga liv för att gå ner i vikt, utan att jag ska äta mycket men nyttigt och inte massa godis och skräpmat hela tiden, för då hjälps det ju inte så mycket när man tränar direkt.
OCh hur många gånger om året lovar man inte sig själv att bli nyttigare? konstigt nog brukar man inte klara det så länge, hehe. Ska nog bli mitt nyårslöfte, att bara äta skräpmat och sånt på helger, för just nu stoppar jag i mig sånt skit varje dag! Nej nu ska jag träna lite innan jag sticket iväg.

PUUUSS!




min söta julstjärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0