starka julkänslor!

Godmorgon
Hann inte skriva igår eftersom jag inte var hemma..
Hade bara en lektion, sen blev det att shoppa lite julklappar på stan och fika på break med jenny & sofia.
Efter det åkte jag upp till älskling och mös, sov där men nu är jag hemma igen eftersom han hade skola och jag har studiedag, wiihu!
Nu blir det att mysa framför tvn, första luckan i chokladkalendern är även öppen nu, julkänslorna smyger sig på starkare och starkare nu!  :D
Fast 18 grader kallt är inte det roligaste, kan ju ha varit lite varmare ute kanske nu innan jul...
Vid tolv åker jag och jenny in till örebro, får se om det blir lite mer julklappar!

PUUSS


bilder från gårdagen





Kommentarer
Postat av: sofia

jag älskar er <3

2010-12-01 @ 17:30:10
URL: http://soofiiastenquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0