vad är en jul utan gran?

tjenahallåhej
Precis gått på jullov, känns mer en underbart!
Nu tänker jag njuta av varje dag som går enda fram tills vi börjar igen, mitt lov ska bli riktigt roligt!
Efter julavslutningen åkte jag och mamma runt i hela stan efter en julgran, snacka om julgransbrist iår..
Men tillslut efter allt kämpande så hittade vi en liten fuling med några grenar på, bättre en ingenting.
Så imorgon tänker jag ta mig tid med att klä på den med massa kulor & glitter, för just nu ligger den i bilen helt näck och frusen, den ska även få sig en liten resa till örebro innan den kommer in i värmen.
Sedan passade vi på att kidnappa tomten, så nu står han bredvis tvbordet med lyktan i handen och ser allmänt lycklig ut över att få dela julen med oss. 
Snart blir det att åka in till örebro & kvällen spenderas även där med lite zumba, kul!

Dagens läxa: dra inte ut på julen, ta fram den i tid och utnyttja julstämningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0