-

Godmorgon!
Har knappt kommit ur sängen en, var bara nere och fixade oboy och mackor förut och gav mig själv frukost på sängen, haha. Funderar på att gå upp och städa lite, men sängen är för skön! Hade en riktigt konstig dröm inatt också om Darin, undra hur det kom sig att jag drömde om honom, har inte ens haft en tanke på honom och det är ju inte heller så att han är ett fan heller, haha. Får se vad dagen bjuds på, får hoppas på något roligt, träna här hemma blir det nog iallfall!
Har också 1år och 3månader med världens bästa pojkvän idag också, tiden går så snabbt men ändå känns det som om vi varit tillsammans hela livet.
Nej nu ska jag försöka att ta mig upp!



Kommentarer
Postat av: miccaansen@bdb

grattis! :D

2010-11-02 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0