Allting är inte svart eller vitt

Nyduchad och mätt i magen, sån härligt känsla!
Men det är en sak som jag fastnade på nu ikväll, det är det dära med killar och backslick?!
Jag ser det själv som att killar ska ha naturligt hår, det är då de är som sötast!
Men att de sen ska kleta in massa vax och dra bak allt hår och sen ser det ut som om pannan blivit 10cm längre?
Det finns inga fördelar till att ha så, bara massa klet överrallt, vad man en gör, vad man en nuddar.
Jag har nog helt enkelt inte kommit in i det dära med backslick, ser ingen fördel alls!
Naturligt är finast.
Nej nu tänker jag släppa det dära och njuta av kvällen innan man måste upp till skolan! :)
Naaatti ♥




hittade inte ens en snygg kille med backslick,
så fick bli denna gubbe!

naturligt är min smak :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0