En dag som alla andra!

tuuddelluu

Att lite skratt i skolan kan göra ens dag!
Men när jag väl kom hem, hade bestämt mig att plugga till två prov som jag har denna vecka så kom jag på att jag hade alla böcker i skolan?  haha typiskt att jag ska klanta till mig sådär!
Så det blev att färga håret, så nu är jag en mörkbrun brud i en lyxförpackning! haha.
Var jätte rädd att det skulle bli svart, men som jag uppfattat det enligt mig själv så är det mörkbrunt näst intill svart.
Har bara suttit och myst hela eftermiddagen, ska snart klä på mig och ta en promenix i stormen med vovsen, får hoppas att han inte blåser bort för mig bara!
Jag&älskling funderar på och gå och kolla på harry potter imorgon, men vi får se hur det blir!
Nej nu ska jag mysa vidare.

PUSS&KJAAM


ÄR DU LEDSEN, ARG ELLER SUR? 
ÄT EN MANDARIN OCH DU BLIR GENAST PÅ STRÅLANDE HUMÖR
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0