Fullt upp hela helgen!

hallojsan!

Min helg har varit riktigt bra!
Fredagen spenderades med jenny, vi letade efter extra jobb som vi tänkte ha efter skoldagar och sånt för att få in lite extra pengar, men självklart så är det fullt eller så har de inget behov av en till.
Men har lite andra funderingar på det just nu. Sen åkte vi upp till älskling och lirade lite tvspel.
Idag har det varit storkalas för mamma, kul! Senare mot eftermiddagen åkte jag och älskling upp till honom och han fick för sig att vi skulle bygga skidhopp? Så det höll vi på med i ca tre timmar!
Imorgon åker jag in till örebro och hälsar på mormor på sjukhuset, får hoppas hon mår bra!
Sen vid sex sitter jag och älskling bänkade framför nya harry potter!
Får se om jag skriver lite imorgon om jag har tid!

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0