fyra härliga dagar!

Nu är jag hemma från Grebbestad igen!
Kan verkligen säga att dessa fyra dagar har varit riktigt sköna fyra dagar. Att bara komma bort från allt med den man älskar för en stund, kunna känna att man verkligen lever!
Torsdagen så kom vi ner mot kvällen, blev pizza och sen bara ligga inne och mysa.
Fredagen spenderades bort massa pengar på massvis av julklappar, skönt att få det avklarat!
lördagen blev det av att sola med hans mamma och sen busa lite i badhuset med älskling och på kvällen blev det även bio, vi gick på Due date, skaparna från baksmällan om ni har sett den. Riktigt bra vill jag lova!
Och idag blev det av att gå ner till haven en stund, något som man måste göra när man är där nere!
Synd att loven alltid ska gå så snabbt, tanken på att det redan är skola imorgon gör mig irriterad.
Nu tänker jag ragga upp min kudde och hoppas på en härligt morgondag!

Några bilder hann jag ta innan kameran krånglade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0