Helgen smyger sig redan på!


tjenamors!

Min skoldag har varit ganska så bra. Blev tre timmars hål och på det hann jag upp till mässan och gosade lite med min skruttis och sen tillbaka och pluggade lite. Hade även prov, kändes att gå bra, men man ska inte hoppas  för mycket, för då blir jag lite besviken. lämnade inte in pappret tomt iallfall! :D
Sen bjöds det på tårta av en som fyllde, gott! Imorgon blir det också härligt. Ska bara ner till skolan på ett möte och sen slutar jag. Det negativa är nog mer att jag ska till tandläkaren, tur att jag har Jenny som får hålla handen! hihihi
Nu blir det nog att vila en stund, mina kinder kokar upp snart!
Ikväll blir det street och ragga, göttmos!


Här kommer en fin bild på mig & mr cool från skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0