Here comes the sun!

Tjollahopphej!
Min dag har varit grymt bra. Vaknade med ett brett leende och när jag väl tittade ut så sken solen, underbart!
Skyndade mig iväg till bussen för att bara ha en lektion idag. Slutade tio i elva men hade ett möte klockan två.
Funderade stark på att gå hem men bara för att jag var så glad så var jag duktig som stannade kvar!
Efter mötet blev det att ta bussen upp till älskling. Vi tog en snabbfika hos hans mormor och morfar, helt underbara människor vill jag lova er! Sedan tog vi hans cross och åkte vidare till hans morbror och körde lite i gymmet, och sen vidare hem till honom och mös resten av kvällen!
Har precis ätit varma mackor och ska nu borsta tänderna och lägga mig.
Imorgon blir det badhuset med några i klassen som har en viss lektion inom ledarskap, får hoppas på en lika rolig dag imorgon!
Godnattiis! :D


dina ögon är som solens strålar, du är kärlek för mig

foto: LinaErikssonFunke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0