Irriteration

Kom hem fårn dansen för någon timma sedan, jätte kul!
Men lite tråkigt att raggan var inställd.. Funderar på att städa lite i rummet för imorgon har jag massor med planer.
Jenny kommer hit och övernattar, vi kör på en fet filmkväll igen. Vi gillar att mysa!
Får se om vi också åker in till marieberg på lördagförmiddag, beror ju på om Olle åker ut på fredag,  för då blir det att kolla när han och massa andra sjunger.
För övrigt så tänkte jag också säga att från att ha varit super glad hela dagen så har jag nått botten, uttråkad & sur. Hm, inte okej! Så nu får jag försöka hinna med allt innan kvällen så jag får lägga mig i tid!
NattiNatti ♥

du måste våga ta sats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0