Jag står vid din sida, trots att du inte ser mig

Skoldagen har varit riktigt seg och jag har kännt mig ganska hängig sen jag öppnade ögonen imorse..
Allt krånglar till sig för det mesta och har massvis med prov nu innan jul, det är väll ett tiotal plus redovisningar, blä!
Nu blir det att slå på musik och käka lite.
Ikväll blir det även att åka iväg till dansen, får hoppas att det gör mig något gladare!




Vi lovade varandra att aldrig släppa taget, var vi verkligen så svaga?
Vi lever två olika liv, men på något vis borde det finnas ett vi?
Jag vet vad jag vill, men vågar inte säga till.
Du var mitt tro & mitt hopp, men inte trodde jag att du skulle säga stopp.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0