Lever livet!

Godmorgon!
Natten spenderades då med min söta jenny, blev en väldigt lyckad kväll med tre filmer och sen lite jackass på det, mohaha så sjukt bra, jag och jenny funderar på att själva testa lite konstiga saker, bara för att kolla hur det känns? haha! Vi fick även besök av älskling och hans vän thor, mysiga grabbar det vill jag lova! Förutom att jenny tydligen mosat in mig i ena hörnet i sängen inatt så har jag sovit jätte skönt! Men nu har hon åkt in till örebro, saknar na redan, frugan min :(
Ligger och lyssnar på musik och har packat lite granna inför morgondagen, då blir det att åka ner till Grebbestad med älskling och hans familj, stannar där resten av lovet, alltså till söndag. Så jag kommer inte blogga förens jag kommer hem, då kommer det nog upp massa bilder såklart om hur det varit där nere. Får en stark känsla av att det kommer bli riktigt kul!

Nej nu ska jag gör iordning mig lite, tjaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0