my angel

Om jag kunde bevisa hur mycket du betyder för mig, skulle jag gjort det för längesen!
Jag kommer alltid att finnas tätt intill din sida och det vet du. Du har ställt upp så mycket i mitt liv, och du vet inte hur oerhört tacksam jag är över att ha dig i mitt liv. Du&jag, det kommer alltid att vara vi två genom livet.
Ett liv utan den mest speciella vännen, hur skulle det vara?
Vi är så lika varandra på något sett, vi har samma syn på livet, vi har samma intressen, vi har samma humor, vi kan lita på varandra, upp till hundra procent om inte mer.
Det komiska är det vi fick reda på våra föräldrar, riktigt kul.
För dig min älskade vän kommer jag alltid att kämpa för, alltid!
Tack vare dig, kunde jag hitta mig själv, innan dess var jag hjälplös & vilsen.
Men nu står jag på mina egna fötter igen. Vi stöttar varandra genom våra motgångar, tänk vad mycket svårare det skulle vara om jag inte hade dig? nej fy, det vill jag inte ens tänka på..

Ibland måste man göra svåra beslut för sitt bästa, även om hjärnan vill något annat så måste du följa ditt hjärta & känna efter vad som är bäst för dig själv. Lyssna på dina nära och kära, för vi ser det inte du ser, jag lovar dig.
Du är guld värd min underbara du.

JennyRantakoski
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0