Nu förtjänar jag helg!

Hemma från dansen, helt slut i kroppen så nu har jag varit så duktig som behöver lite helg!
Funderar på vilken utav danserna jag ska gå kvar i till våren, street eller ragga?
Båda är så roliga men känner jag jag nog ska fokusera på en.
Väljer jag street så kan man börja tävlingsdansa senare och väljer jag ragga så får man lära sig att stå på huvudet och skaka rumpa senare. hmm..
Jag tror att jag tycker mer om ragga för jag är den som tycker om och skaka kroppen från topp till tå.
Men ändå tänker jag att tävlingsdansa skulle vara jäklans kul alltså.
Usch hatar när jag inte kan bestämma mig!
Jaja, nu har jag iallfall burrat ner mig under täcket, ska nog lägga mig tidigt idag eftersom det är helg imorgon!

Nattiiis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0