Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt!

tjosilossan!
Min dag har varit ganska så väldigt bra i skolan, badhuset och massa bus!
Men min eftermiddag har inte varit särskillt rolig, pluggat på två prov och ändå inte får in något?
Vad är meningen med prov i skolan när man ändå råpluggar till provdagen och sen när det väl är över så tränger man bort allt? Förstår faktiskt inte att de kan kolla kunskapen på det sättet..
Själv föredrar jag redovisningar eller hemtänta. Jag pluggar bättre hemma, för där blir jag aldrig störd av alla andra omkring mig. Jag är ganska social utav mig och det gör att jag alltid ska prata på lektionerna, om allt mellan himel och jord. Så hemma med hög musik och något att tugga på, bästa sättet att plugga på för mig.
Men nu är det en sån dag att jag inte får in något i mitt lilla huvud, jag är så glad och tänker på allt annat medan jag försöker få in all information. Inte ett dugg bra!
Så nu tänker jag ta en paus ifrån pluggandet en stund och köra lite hemträning ist!

En liten sommarbild får ni också!

Kommentarer
Postat av: Faster Mimmi

Jävlar va snygg ja è

Folk säger ju att vi e lika varann o de kan jag säga . Att de e vi ju ;)

2010-11-19 @ 19:43:48
Postat av: naima brown

men tjena söt pinglan min! saknar sommaren !

2010-11-24 @ 21:41:33
URL: http://naimabrown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0