bra, men ändå dåligt

Första skoldagen idag, helt okej faktiskt!
Efter skolan blev det att gå på stan en stund, hittade jätte fina örhängen men när jag väl skulle betala dem så kronglade deras kortsak, så stog det plötsligt medges ej, alltså att det inte går att betala. Och då gick jag till banken för att kolla så inte mina pengar försvunnit på något konstigt sett eftersom jag trodde att det berodde på det, men troligt nog så hade jag kvar mina pengar men de hade dragit pengarna för örhängena iaf, så var tvungen att gå tillbaka och fråga vad det är för något knas. Man kan ju inte dra pengar om det står att kortsaken inte fungerar, så lite suris blev jag på det! Men nu är jag hemma och har vilat lite, har riktigt ont i huvudet, funderar på att sova en stund, sen har jag två prov nästa vecka också som jag måste plugga på, blää.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0