-

Ingen älskling har kommit en, funderar på att springa upp och dra hit honom!
Sitter och lyssnar på musik och saknar redan skolan..    eller inte? MOHAHA
Funderar på att lägga mig en stund, men då vet jag en som kommer vara en riktig
tjurmaja om någon väcker mig.
Så bäst att vara vaken, kanske sätta tandpetare för ögonen som mister bean gör?
Nej nu tänker jag fortsätta med att dunka musik och försöka stå på huvudet och sparka med benen i luften som en försökte lära mig och Sanna skog på idrotten, kanske måste lära mig att  stå på huvudet över huvudtaget? haha slutar med att jag bryter nacken ;)


snyggjennis feat snyggnattis, thats it

rätt så coola faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!:)

2010-10-30 @ 13:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0