efterlängtade fredag

Äntligen fredag, riktigt eftrlängtat som vanligt!
Kvällen blir ju inte som planerat pga av vissa motgångar. Så det blir nog en hemmakväll med mamsen & papsen som jag inte haft på ett bra tag nu eftersom jag knappt är hemma på helgerna längre.
Det väntas tacos och massa myspys. Funderar även på att fixa naglarna lite, sätta på lösnaglar och fixa lite med hudvårdsprodukter och sånt.
Morgondagen spenderas i kumla där det blir att fira min söta kusinvitamin ♥


första seriösa bilden från min nya kameratiihihi


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad trist att det inte vart som planerat då!!? men jag hoppas du får en jättebra hemma kväll.. skönt det oxå ju:) massvis med kramar på dig min fina vän!

2010-10-08 @ 19:12:00
URL: http://susanaazethelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0