En bästavän är en ängel som lyfter dina fötter när dina egna vingar har glömt bort hur man flyger.



JennyRantakoski  ♥
Där har ni bara förnamnet på en riktig vän.
Det är en utav de få personer som jag håller närmas hjärtat.
Hon får mig att skratta, och då menar jag inte lite.
Hon finns alltid där som tröst.
Hon är starkare en stål.
Hon är den som jag tar emot när hon faller.
Hon är den som jag aldrig kommer att lämna.
Hon är den som beskriver vad en äkta vän är.
Hon strålar av lycka kring sig.
Hon berättar för mig när hon mår dåligt.
Hon är en av de få jag kan berätta mina mörkaste hemligheter.
Hon är mitt skägg.
Ja, hon är allt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

natttttis, du är verkligen världens bästa! LOVEU!

2010-10-26 @ 19:02:05
URL: http://jennyrantakoskiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0