ge livet en chans!

Ligger i sängen och myser i mitt nymöblerade rum, massa fint!
Var nere och tränade på dansen förut, gick jätte bra! Bara och hoppas på att jag kommer ihåg dom tills imorgon, två helt olika dansstilar, så får hoppas att man inte blandar ihop något!
Musiken dånar i öronen på mig och jag börjar gilla livet ännu mer just nu, snart är det lov och jag har massa skojj inplanerat med vänner, familj och pojkvän, läääängtar!!
Funderar på att dra på mig myskläder och äta lite mackor och the.
Ikväll blir jag även bänkad framför tvn hela kvällen. Först efterlyst (skulle vara något från karlskoga har jag hört) och sen självklart sista avsnittet av kungarna!  =D
♥♥♥


You're like my own personal brand of heroin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0