Lördagsmys hela dagen!

Klockan är nio och jag har precis stigit upp ur sängen, orkade verkligen inte men måste upp och fixa massa innan elva då det blir att åka in till kumla och fira min söta kusin. Där väntas det tacos och annat gott, mumma!
Det blir även att hålla tummarna hårt för världens underbaraste pojkvän som kör sm på crossen idag också, han har lovat mig några saker så jag hoppas han håller det också annars blir det en sur Nattis! tiihih.
Ikväll blir det nog en myskväll med han, har lovat honom en massage som han inte fått en, så det kanske får bli överrakningen om han håller sina löften ute på banan!  höhöhö nej nu ska jag ner och kolla om det finns gröt och mysa framför tvn med lite the! :D



Hur älskade kan vi bli? när vi vet vad, när vi vet hur

Kommentarer
Postat av: emmanorrman -

VECKANS BLOGG TÄVLING PÅ MIN BLOGG!

http://emmanorrman.blogg.se

2010-10-09 @ 11:45:05
URL: http://emmanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0