She fly with her own wings

hej&hopp i lingonskogen!

Fredagskvällen spenderades med underbara personer, lördagen blev det att åka in till kumla och pierca naveln igen, får hoppas på att kroppen inte stöter ut den denna gång också, sen blev det att åka in till marieberg med lite shopping och god mat med älskling och mamsen, jätte myspys det!
Igår blev det att springa runt i skogen med Sofie när våra småpöjkar tävlade i hallsberg.
Japp denna helg har varit grymt bra!
Och nu är det tråkiga måndag igen, en riktigt slitmåndag, dåligt humör och allt har gått fel känns det som. Men snart blir det att hoppa in i duschen och sen mysa hela kvällen. Men jag får en stark känsla av att morgondagen kommer bli sååå mycket bättre! :D



Skillnaden mellan en riktig och en simpel vän är att:  En simpel vän har aldrig sett dig gråta, medans en riktig bän har axlarna våta. En simpel vän förväntar sig att du alltid ska finnas, en riktig vän förväntar sig själv att alltid finnas för dig. En simpel vän skulle skratta om du föll framför vännerna, en riktig vän skulle ramla och skratta med dig. En simpel vän undrar om du är kär, en riktig vän vet redan när den ser dig. En simpel vän skulle prata med dig om du stog på en bro, en riktig vän skulle ställa sig på kanten och gå med dig till sista andetaget. En simpel vän hittar man överallt, medans en riktig vän finns i hjärtat.
Jenny Rantakoski är en riktig vän som jag aldrig kommer att lämna, en vän som jag kommer att kämpa för hela mitt liv, en vän som jag aldrig kommer att tappa kontakten med, en vän som har samma dåliga humor som mig, en vän som tänker likadant, en vän som jag kan säga mina mörkaste hemligheter för, ja hon är en vän för livet!
Hjärtat, jag älskar dig så grymt mycket, du & jag, alltid vi vad som en kan komma emellan oss. DU ÄR BÄSTBÄSTBÄST!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0