myshelg!

Min helg har varit riktigt mysig. Fredagen spenderades hos älskling med massa myspys och igår blev det filmkväll med några vänner och pojkvännen, kollade på en utav mina älsklingfilmer dear john, kommer nog aldrig att tröttna på den! Nyss när jag skulle gå ut med hunden så märkte jag att det låg ett tunt lager snö på backen?! Hoppas att det stannar och kommer mer snart, så mysigt med snö, fast inte kul när man står och väntar på bussen till skolan på morgonen. Funderar på att hoppa ner till källaren och träna lite, och sen träna in stegen bättre inför dansen, om jag nu kommer ihåg alla steg! Senare i eftermiddag blir det att träffa min underbara Jenny, få se vad vi hittar på för något skojjsigt. Skriver nog lite senare om jag orkar.
♥♥♥


The saddest people I've ever met in life are the ones who don't care deeply about anything at all..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0