skaka rumpa på hög nivå

Äntligen torsdag och imorgon är det redan fredag?! 
Tiden går så snabbt att jag knappt hinner med och tänka.
Kom hem från skolan för inte så längesen.. slutade tidigare pga av inställd lektion, så skönt!
Hade redovisning idag också, härligt och få det överstökat, har ju ganska mycket som står på schemat inom skolan just nu, massa hemuppgifter och prov står på tur, fy! Min stortå ömmar jätte mycket tackvare att jag retades med Dennis och sparkade honom på smalbenet, synden straffar sig själv som man säger, ska nog sätta på ett snyggt plåster på min stackars tå sen!
Ikväll blir det iväg på dans igen, streetdance och ragga, lika härligt som vanligt!
nej nu ska jag sluta tjata och fixa lite innan jag åket iväg, och du, det snöar! :D
 skääägg!


en snygg lipmin med lite sneögda ögon får ni också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0