skolan är inte min grej

Sitter i skolan och har precis gjort klart ett arebte inför att leda en grupp inom idrott, kommer nog gå skitbra!
Har även redovisning för ettorna senare idag så snart blir det att läsa in lite mer på vad jag ska säga eftersom jag alltid blir så fnittrig när jag ställer mig framför en stor grupp och det gör att jag alltid glömmer bort vad jag ska säga, typiskt mig. mohöhöhö! Efter skolan blir det att åka upp till älskling, vi funderar på att kanske gå på bio, får hoppas att det går en bra film bara! 
Nej nu ska jag logga ur innan min lärare kommer och skäller på mig! ;)

puuss&kjaam ♥




Vackra händer mot min hud, sammetsmekning, kärleksbevis.
Din berörning gör mig levande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0