Tidsfördrift

Är han i din ålder? – Yngre
Är han lång? - japps, alldelses perfekt
Är han mogen? - ohja, mognare en mig, haha
Är han söt? – Om han är?!
Är han oschysst? – inte mot mig, höhö
Är han snäll? – FÖR snäll
Kan du säga allt till honom? – ja, precis allt!
Är han lätt att dela skratt med? – Hahah uuja!
Är han mobbad? – nej, han mobbar, mohahah ;)
Är han blyg? – ojnej!
Har han gjort dig ledsen? – alla har väll gjort någon ledsen någon gång..
Kan du prata med honom om du är ledsen? – ja, en riktig räddare i nöden♥
Kan ni dela glädje tillsammans? - Om vi kan!
Har du varit arg på honom? –  hihi ja, man lyckas alltid bråka när man är kär
Har du skrikit på honom? – en gång, ja.
Har du kramat honom mer än tio gånger på en dag? -Ohhhjaa and I lööööve it!!
Har du tyckt att han har varit jobbig? - nej, bara om jag är mega trött
Tycker han att du är snäll? – fråga honom? :) höhö jadå!
Brukar du tänka på honom? - Always on my mind ♥
Brukar du sakna honom? – Alltid, bara vi inte är i samma rum så saknar jag honom!
Brukar du fälla en tår för honom? – glädjetårar ja
Kommer han att lista ut att de är om honom? ja, inte svårt att gissa direkt ;)


RÖR DU, DÖR DU. BLICKEN!  


Kommentarer
Postat av: miccaansen@bdb

haha! rör du, dör du blicken xD

2010-10-24 @ 14:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0