Tjena syrran - Johan Alander

tjenahallåhej!
Helgen var grym som vanligt, vad annars har man helg till? ;)  
Igår var jag och dansade lite zumba, riktigt kul och bra träning när man lärt sig stegen. Längtar till torsdag för då börjar jag även streetdance och ragga, kommer bli ännu mer underbart!
Idag blir det en så kallad tråkig hemmadag med plugg, ska nämligen redovisa för våra små ettor imorgon, lite sissådär roligt. Funderar på att fixa iordning en kladdkaka också, jätte sugen på att baka!
Jag sitter och lyssnar på en underbar låt, lite efter som vanligt kanske? Men idag fick jag den äntligen till mobilen! wiiihhu! :D

http://www.youtube.com/watch?v=Wtovm_Q3d44


I skuggan av din stolthet reser jag mig och går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0