Hur ska du veta när ingen lärt dig hur?

Har inte kunnat skriva för att datorn har krånglat sönder, är faktiskt ganska van vid det när det gäller mig och datorer, attans!  Veckan har väll spenderats för det mesta i skolan som vanligt när man är liten? höhö.  Har väll inte hänt något speciellt helt enkelt. Sitter och käkar lite nudlar och pratar med jenny i tele, hon är allt go min lilla fismaja!  Skulle egentligen med mamsen och kolla på lite streetdance och ragga, men känner mig lite nere idag så lusten var inte så stor även om dans är mitt liv både att kolla på och dansa själv, helt underbart!
Nej nu måste jag äta upp innan nudlarna kallnar, inte gott då!


Tjiingpliiing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0