överlycklig trots dagens motgångar!

Det är redan torsdag och allt känns underbart! Imorgon är det fredag och den kommer att spenderas med två underbara vänner vid namn Jenny feat Emma, får en stark känsla av att det kommer bli en grym fredag!
Sitter och ska försöka plugga lite, men har knappt någon ork. Senare ikväll blir det att åka in till marieberg och shoppa lite. Måste även tilläga att jag tappat tre hundra kronor, typiskt mig? JA! men den som hittat dom borde ju vara ganska glad från topp till tå. jajajaja..
Nej nu ska jag äta gröt och må bra!

PÖSS & EN FET KRJAM

här kommer två väldigt stiliga bilder på mig från vissa stunder man har i skolan :D




Kommentarer
Postat av: Hannalouise

Hahaha sista bilden asså xD

Klockren :D

2010-10-09 @ 11:32:56
URL: http://lipsticklullabies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0