27 september

Hallojsan!

Har inte kunnat skriva denna helg heller eftersom jag bott hos min underbara pojkvän denna helg också.
Skönt att kunna variera hem lite och komma ifrån sitt vanliga liv och leva livet med den man älskar för en stund, fantastiskt rättare sagt!
Fredagen spendarades i Linköping i en liten stuga med en fin utsikt mot vattnet. Lördagen så blev det att hejja på älskling när han körde sm, jag tyckte att han var jätte duktig med tanke på vissa motgångar. Men han blev inte så nöjd. Och igår blev det örebro hela eftermiddagen med honom och hans söta syster.
Blev en tröjja, ett par jeans och ett par
örhängen. Hans syster bjöd även på den klassiska shoppingmaten, donken!
Sen blev det att ta med mitt pickpack och åkte hem. Så nu är jag på hemmaplan igen med massa läxor och sånt tråk. Ska försöka hämta orken till att få ordning på rummet,
ser knappt golvet pågrund av alla kläder.  usch&fy! 

PUSS&HEJ LEVERPASTEJ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0