jag kallar det för smärta!

hallojsan! 
Skriver ett snabbt inlägg nu ikväll, har nämligen spenderat min dag på akuten.. 
Vaknade med en oerhört smärta i magen och det fortsatte gå med den mot förmiddagen tills jag inte orkade mer, så jag bestämmde mig för att åka upp til akuten, fick sitta där i tre timmar tills jag fick reda på att det kan vara magkatarr eller gallsten eller vad det nu hette för något knas. Tog faktiskt blodprov för första gången idag också, är ju så in i nordens spruträdd!! Typiskt så slutade det pumpa blod i ena armen så hon fick sticka mig igen i den andra, trodde att jag skulle sjunka under jorden just då, men det gick bra tillslut! 
Har precis varit och försökt träna lite, klarade av halva och sen sa magen nej, får hoppas att den är snällare imorgon så jag orkar med ett danspass också!

PUUSSS

 

älskade lillebror, du lyser upp min värld med glädje.
jag är så oerhört tacksam att jag har dig i mitt liv ♥


Kommentarer
Postat av: Timmy:))

haha du e så sööt syrran!:))<3<3

2010-09-24 @ 13:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0