Mot linköping!

Gordmorgon!

Jag sitter och fixar lite musik och väntar på att klockan ska bli tio då jag åker mot tandläkaren. Efter tolv så tar jag mitt pickpack och åker mot linköping med älskling och hans familj. Han ska köra sm imorgon så det blir att hejja på som bara attan och hoppas att han är hel när han kommer mot mållinjen, brukar inte vara så ofta han är hel när han kört, hihi. Får se vad morgondagskvällen bjuder på, har lite planer så jag får hoppas på att det går som planerat. Nej nu ska jag äta, borsta tänderna och sen besöka tandläkaren, får hoppas på att det går bra! :D


PUUSS  ♥


 

Kommentarer
Postat av: jenny

världens bästa natalie! <3

2010-09-24 @ 16:25:00
URL: http://jennyrantakoskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0