nyttig, vad är det?

Nej nu nu måste jag ta tag i det dära som kallas för nyttig!
Jag äter godis och massa annan skräpmat ungefär varje dag, och min mage klarar inte av
det längre för all stress, så nu har det slutat med magkatarr. Jag ska börja ta dagen som
den kommer och äta nyttigt! Från och med imorgon så ska jag bara äta godis på helger!



NÅGRA TYPER AV PRODUKTER SOM GÖR DIN HUD FIN OCH DITT INRE ATT MÅ BRA:


1.
ägg, makrill, lax, avocado, nötter. Det är fettsyror som hjälper vid olika hudproblem och
är jätte bra för din hälsa. Om du mår bra, så syns det också!


2.
Mycket socker kan göra din hy rynkig. Så naturligt söta livsmedel som hallon och blåbär
kan man äta istället för socker.  RYNKIG HUD?!?!  AAAAH INGET MER GODIS!!!


3. Proppa i dig massvis med frukt och grönt som:
bladgrönsaker, broccoli. I tomater och paprika finns det även massa antioxandanter
 (sånt som arbetar för att få friska celler i kroppen)
det får dig att må mycket bättre och du blir snyggare!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0