Cause you're amazing

tuddelluu!
Dagen började med att ha hand om en klass på rävåsen, så underbara barn vill jag lova, hela högen!
Åkte hem och sov några timmar, har legat om en frusen fiskpinne rättare sagt.. men blev bättre efter två timmars sömn.
Gick ner och hämtade en nyckel, ska nämligen börja träna en gång i veckan lite extra för att utvecklas i raggan, kommer bli grymt bra till dansens dag får jag hoppas på! Sitter och lyssnar på Bruno Mars låtar, om man tänker efter på vad vissa utav hans låtar handlar om på svenska så skulle det låta ganska så kasst. men några är allt bra!
Ska packa lite, sen iväg till zumban, sista onsdagspasset för mig denna termin, och nästa torsdag är det den allra sista på hela terminen, känns ledsamt men då kommer jag ha mer tid till annat. Har lite planer inför nästa termin när det gäller dans, nervös, men det kommer nog gå jätte bra..  men det kommer ut när allt är klart!
Blir att övernatta hos mitt hjärta inatt också, fick ett sms för inte så längesen att han skulle laga mat åt mig, världens sötaste. Har även köpt en liten present till honom bara för att han är så underbar!  


slår till med en het bild på mig och min willyskompis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0