Energikick på högsta nivå!

tjollahoppsan!
Äntligen, har jag inskaffat mig en ny header. Tack till min bästaväns söta syster som alltid ställer upp, titta även in på hennes blogg på http://cristaux.blogg.se/  yes!
Så nu kan jag lova er att jag blir mer uppdaterad här!
Dagen började ganska så segt, steg upp som en vandrande pinne med håret åt alla håll. Tog på mig träningskläderna och for till dansen, och självklart började huvudet spela ett fnatt så jag sjukanmälde mig efter halva skoldagen, dock så mår jag  konstigt nog jätte bra nu, bättre en någonsin!  måste ha varit min sötnos till pojkvän som piggade upp mig, han får mig alltid på bra humör, hur långt ner i botten jag än är!
Funderar på att göra något som jag inte gjort de närmaste åren jag kan minnas, ta på mig joggingskorna och ta en springtur. Och så har gao lovat mig att följa med när det blir varmare ute, så måste få upp kondisen lite innan så jag slipper skämmas, haha!
har också kommit på nu att jag använder samma bildet hela tiden, måste nog ta fram min dammiga kamera och inskaffa lite nya, men fan viktigare & roligare saker finns! :D
Älskar vädret, älskar mina vänner & älskar en person som tagit mig med storm, min vackra pojk!


en sån hära cool tandborste önskar jag mig, ska kolla med tandläkaren om man kan få en specialare bara för att jag är så dutti på att borsta tänderna!


Kommentarer
Postat av: fanny

fin blogg& fin du natalie!

kika gärna in på min :)

Kram ♥

2011-04-12 @ 17:10:27
URL: http://lifeofanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0