I don't want nobody but you

Gårdagen var helt okej, riktigt grym till en början men den ändrades i slutet av kvällen..
Var hemma hos en kompis och smådrack lite med mina underbara vänner och pojkvän, gick iväg till tivolit en stund enbart för karusellenas skull, riktigt kul!  Gick senare mot kvällen ner till viking med älskling och moffa pizza med honom ohc kuwe.
Sedan åkte jag och älskling hem och somnade till en skräckis, haha.
Väntar på mat nu, senare blir det att plocka lite i rummet och vid fem åker jag till min älskling.
Ikväll blir det tillbaka till tivolit och åka lite mer med hans syster och hennes pojkvän, fast denna gång nykter!


du lyser upp hela min värld, finaste du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0