I just wanna tell you're the one that I need, Baby you're the one, the only one for me.

Godmorgon!
Vaknade på strålande humör idag, dock så skulle jag prova 4par jeans som jag inte haft de senaste 2 månaderna..
Och jag fick dom inte över rumpan? tur att dansen gör lite resultat iaf men vill inte få ankrumpa, hah!
Ska snart packa lite inför morgondagen, jag och mamsen åker iväg på kryssning och äter massa god mat & festar, hahajapps, jag och mamma ska festa tillsammans, men hon är inte vilken mamma som hellst, hon är min bästaste mamma!
Nej nu ska jag sluta tjata och packa, senare åker jag in till degerfors med älskling och kollar när en kompis spelar match.
PUSS



haha cpbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0