låt tiden gå snabbare tack!

Hej!
Min helg har spenderats med min älskling, underbart!
Har precis städat huset, men självklart så blir folket som bor här aldrig nöjda, som vanligt hemma hos familjen karlsson.
Men så är det när man har en hund som aldrig kan sluta fälla, så får en annan ta den smällen med oooojjj jag glömde visst en liten tuss under soffan, wöööw (så blir det världens bråk där emellan) typ lite granna.
Kommer bli så skönt när man fått egen lägenhet, och det ska ske inom kort, bara skolan går lite snabbare.
Då kan jag leva på mitt egna sett, min livsstil! aja nu ska jag sluta tjura och ist försöka få upp min sötnos som somnat nu också, kanske ska ut och springa sen. han är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0