Nattis i ett nötskal!

Godmorgon!
Gårdagen var seg men ändå väldigt mysig. Vaknade upp ganska tidigt med min älskling, vi åkte ut och övningskörde lite till lunedet. När alla väl gick ur bilden så kom jag på att jag glömt bilnycklarna i bilen, skulle då hastigt öppna bilen och hämta dom, men samtidigt som jag tog tag i dörren så låste sig bilen, och där stog vi utlåsta utan nycklar. Som tur var hade mamam motorcykeln så hon fick åka och hämta hemnyckeln som timmy hade hos en kompis och sen åka hem och hämra extra nyckeln till bilen, nattis i ett nötskal!  Senare blev det att lira lite fotboll med min babe, med min underbara kondis så gick det ju bra, eller inte hoho.
Senare mit kvällen gick vi till donken och åt lite och sen gick vi hem till honom, så våra små fötter fick allt lite stryk..
HAr inte gjort så mycket nu på morgonen, får se vad dagen bjuder på..
Har iallafall hunnit med frukost i solen, myspys!


i väntan på bilnycklarna, underhåller mig med att fota våra snygga fötter, alltid kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0