strålande sol och ett glatt humör!

så tomt i sängen inatt när min sötnos inte låg bredvid, får svårt att somna.
Drömde värsta konstiga drömmarna och så vaknade jag och tänkte vända mig om för att hålla om honom, men så hade jag glömt att han inte var här, så det blev en stor besvikelse..
Skoldagen var ganska trög, har haft mina bus så dagen skulle gå snabbare, och det funkade också. Självklart så gjorde den underbara solen min dag, 15 grader i skuggan, det kallar jag vår!
Mötte upp min älskling på stan, åkte hem och sen var vi ute och gick med min saknade naima, längesen vi sågs!
Har legat och myst hela kvällen, och kollar skräckis såklart. Något som vi fått för oss att göra ganska ofta nu, han är för mys! Saknar honom redan, hans närhet.. Så jobbigt när jag inte har honom intill mig, en minut utan honom är jobbig, även om det låter ganska så konstigt. Förstår inte själv hur kär man kan bli, även om jag sagt det en gång förut, som jag nu märkt att jag hade fel. Det är nu, just i nuet som jag lever, inte sen, just nu och inte framåt.
Lyssnar på underbar musik och ska snart plocka lite i rummet så det blir lite ordning, på något sett så lyckas jag alltid slänga kläder över hela golvet..   vaknar upp på skoldagarna och vet inte vad jag ska ha på mig, provar lite och känner mig för vad jag är sugen på, kollar sen ut och märker att det antingen är för varmt eller kallt för att ha dom kläderna och byter sen om fem gånger till, säkert fler som känner igen det. haha, nej nu ska jag sluta tjata och göra lite nytta innan jag hoppar in i duschen för kvällen, nattti på er!



när kärleken är som bäst  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0