vårkänslor!

Hejsantjollahoppsantoppsan!
Snacka om att vårkänslorna börjar bli starka, rusar i hela kroppen på mig!
Om det fortsätter att vara såhär fint väder så har min sötnos lovat mig att följa med ut och springa, och nu har han lovat också, haha! Skulle precis gå ner och hämta en film som vi skulle slå på nu innan jag ska iväg, och när jag väl kommer upp glad som en liten flicka så hör jag någon som ligger och snarkar, känner ingen som kan somna så snabbt, på en minut liksom..
så tänkte att jag sätter mig här en stund, vill inte väcka honom för han är så söt när han sover, ska nog gå in snart och bara ligga och stirra på honom tills han vaknar, om han nu vaknar med tanke på hur djupt han sover, höhö.
pffft, en snarkning hördens från rummet nu, min lilla gris!



älskade sommar, komsikomsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0